24.04.2024

Aplikuj

Jeśli chciałbyś/chciałabyś wspólnie z nami realizować misję pomocy dzieciom, wyślij swoje zgłoszenie na stanowisko Marketing i Fundraising Manager/-ki i dołącz do nas!

Dom Aniołów Stróżów działa od 30 lat na rzecz pomocy dzieciom z trudnych środowisk, by zapewnić im równy start w dorosłość, wychowując je na samodzielnych i odpowiedzialnych – niezależnych od pomocy społecznej – dorosłych.

Szukamy osoby kreatywnej i przedsiębiorczej, która identyfikując się z naszą misją odważnie podejmie się następujących zadań:

  • Współtworzenie, wdrożenie i realizowanie strategii oraz planu działań marketingowych i fundraisingowych od osób indywidualnych,
  • Opracowywanie i wdrażanie rocznego biznes planu, obejmującego wszystkie podstawy pozyskiwania funduszy od osób indywidualnych,
  • Planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych, łączących wiedzę z obszaru komunikacji marketingowej ATL i BTL, digital marketingu i brand managementu,
  • Tworzenie inspirujących treści marketingowych i kampanii reklamowych (kreacja, copywriting), które przyciągają uwagę odbiorców (treści fundraisingowe na WWW i do social mediów, listy, biuletyny i newslettery dla darczyńców itd.),
  • Analizowanie efektywności działań marketingowych i fundraisingowych, rekomendowanie działań optymalizacyjnych, prognozowanie, raportowanie,
  • Zarządzanie współpracą z agencjami social media, SEO/SEM, producentami filmowymi, fotografami, drukarniami i innymi partnerami zewnętrznymi,
  • Bieżący monitoring KPI oraz monitoring i zarządzanie budżetem przychodów i kosztów,
  • Praca na bazach danych w CRM (praca w Salesforce będzie dodatkowym atutem),
  • Współpraca z zespołem specjalistów i ekspertów z dziedziny fundraisingu, fundraisingu korporacyjnego, PR, social media, event management, grafikiem,
  • Współpraca z zespołem finansowym, w celu przygotowania rocznego biznes planu i bieżącej analityki przychodów fundraisingowych.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z obszaru marketingu, ekonomii lub zarządzania,
  • Min. 3 lata doświadczenia w dziale marketingu lub fundraisingu,
  • Doświadczenie pracy w systemach zarządzania bazami danych CRM,
  • Kreatywność, innowacyjność, orientacja na wyniki,
  • Umiejętność zarządzania i samodzielność w działaniu,
  • Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych B2C,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne.


Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • Rozwój zawodowy, a w przyszłości możliwość objęcia stanowiska szefa działu fundraisingu,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • Fajny, zgrany zespół życzliwych i pomocnych sobie ludzi, którym się chce.

Aplikuj

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.