24.04.2024
Jeśli chciałbyś/chciałabyś wspólnie z nami realizować misję pomocy dzieciom, wyślij swoje zgłoszenie na stanowisko Marketing i Fundraising Manager/-ki i dołącz do nas!
Dom Aniołów Stróżów działa od 30 lat na rzecz pomocy dzieciom z trudnych środowisk, by zapewnić im równy start w dorosłość, wychowując je na samodzielnych i odpowiedzialnych – niezależnych od pomocy społecznej – dorosłych.
Szukamy osoby kreatywnej i przedsiębiorczej, która identyfikując się z naszą misją odważnie podejmie się następujących zadań:
- Współtworzenie, wdrożenie i realizowanie strategii oraz planu działań marketingowych i fundraisingowych od osób indywidualnych,
- Opracowywanie i wdrażanie rocznego biznes planu, obejmującego wszystkie podstawy pozyskiwania funduszy od osób indywidualnych,
- Planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych, łączących wiedzę z obszaru komunikacji marketingowej ATL i BTL, digital marketingu i brand managementu,
- Tworzenie inspirujących treści marketingowych i kampanii reklamowych (kreacja, copywriting), które przyciągają uwagę odbiorców (treści fundraisingowe na WWW i do social mediów, listy, biuletyny i newslettery dla darczyńców itd.),
- Analizowanie efektywności działań marketingowych i fundraisingowych, rekomendowanie działań optymalizacyjnych, prognozowanie, raportowanie,
- Zarządzanie współpracą z agencjami social media, SEO/SEM, producentami filmowymi, fotografami, drukarniami i innymi partnerami zewnętrznymi,
- Bieżący monitoring KPI oraz monitoring i zarządzanie budżetem przychodów i kosztów,
- Praca na bazach danych w CRM (praca w Salesforce będzie dodatkowym atutem),
- Współpraca z zespołem specjalistów i ekspertów z dziedziny fundraisingu, fundraisingu korporacyjnego, PR, social media, event management, grafikiem,
- Współpraca z zespołem finansowym, w celu przygotowania rocznego biznes planu i bieżącej analityki przychodów fundraisingowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z obszaru marketingu, ekonomii lub zarządzania,
- Min. 3 lata doświadczenia w dziale marketingu lub fundraisingu,
- Doświadczenie pracy w systemach zarządzania bazami danych CRM,
- Kreatywność, innowacyjność, orientacja na wyniki,
- Umiejętność zarządzania i samodzielność w działaniu,
- Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych B2C,
- Wysokie umiejętności interpersonalne.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- Rozwój zawodowy, a w przyszłości możliwość objęcia stanowiska szefa działu fundraisingu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy,
- Fajny, zgrany zespół życzliwych i pomocnych sobie ludzi, którym się chce.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.