19.04.2022

Ile warte jest zwycięstwo w grze w kapsle? A zdjęcie na trzepaku? Okazuje się, że całkiem sporo. Za każdą aktywność na anielskim stoisku na XIV Europejskim Kongresie Gospodarczym partnerzy przekażą aż 100 zł na pomoc dzieciom – podopiecznym Domu Aniołów Stróżów. W tym roku Kongres odbywa się w dniach 25 – 27 kwietnia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym.

W tym roku anielskie stoisko będzie przypominać śląskie podwórko. Oprócz wspomnianego trzepaka, będzie też kamienica z czerwonej cegły i miejsce na grę w klasy.

Chcemy stworzyć Podwórko Dziecięcych Marzeń. Z jednej strony będzie to przestrzeń do zabawy, a z drugiej miejsce w którym nasi podopieczni podzielą się swoimi przemyśleniami. Na kolorowych karteczkach znajdą się marzenia dzieci, które mamy pod swoimi skrzydłami

– wyjaśnia Monika Bajka, Prezes Stowarzyszenia Domu Aniołów Stróżów. O czym marzą maluchy? M.in. żeby pierwszy raz pojechać na wakacje, żeby nikt im nie dokuczał i żeby przejść do następnej klasy.

Partnerami Głównymi akcji są: TAURON Polska Energia S.A. i Stalexport Autostrada Małopolska S.A.

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego wspierać Dom Aniołów Stróżów. Tym razem zapraszamy Państwa do śląskiego podwórka. Przeniesiemy się do czasów, w których graliśmy w klasy i kapsle, a nieodłącznym towarzystwem zabaw był trzepak. Warto nas odwiedzić – każda gra to realne wsparcie finansowe od TAURONA dla Aniołów.

– zaprasza Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

Stoisko Domu Aniołów Stróżów za każdym razem przyciąga gości Kongresu pomysłowością i proponuje ciekawe aktywności, poprzez które można włączyć się we wspieranie podopiecznych Stowarzyszenia. To z myślą o nich od lat jesteśmy w gronie sponsorów tego przedsięwzięcia. W tym roku razem z Aniołami zapraszamy w podróż do dzieciństwa. Zachęcamy do zatrzymania się między kongresowymi sesjami na śląskim podwórku, zagrania w klasy lub w kapsle i pomagania, zwłaszcza dzisiaj, kiedy tak ważna jest troska o drugiego człowieka

– mówi Alicja Rajtar, manager ds. marketingu i PR w Stalexport Autostrada Małopolska S.A.

Partnerami akcji są: Grupa PTWP, MgM Studio Reklamy, BAROMEDICAL, Poszetka i Imago PR.

Do zobaczenia!