02.08.2021

Aplikuj

Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i realizacji projektów marketingowych, fundraisingowych, eventów i wydarzeń? Realizacja strategii pozyskiwania funduszy i marketingu oraz rocznego biznes planu przychodzi Ci z łatwością?

Jeśli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi „TAK”, weź udział w rekrutacji na stanowisko: Project Manager.

„Dom Aniołów Stróżów” od niemal 30 lat wdraża i prowadzi lokalne, środowiskowe systemy wsparcia dla młodzieży, dzieci i ich rodzin. To świetlice terapeutyczne, kluby rozwoju, poradnia rodzinna, akademia rozwoju talentów, programy uliczne. Ty także możesz stać się częścią aniołowego zespołu i razem z nami nieść pomoc potrzebującym dzieciom.

 

Czym się będziesz zajmować jako Project Manager?

  • Zarządzać zespołem Działu Fundraisingu, Promocji i PR,
  • Zarządzać projektami w całym cyklu ich życia,
  • Tworzyć plan projektu, karty projektu oraz harmonogram,
  • Przypisywać zadania dla zespołu, zarządzać nimi oraz monitorować postęp,
  • Ustalać priorytety i podnosić efektywność pracy zespołu,
  • Identyfikować i rozwiązywać konflikty,
  • Monitorować kluczowe parametry projektów, w tym budżetów,
  • Zarządzać zmianami oraz analizować ich wpływ na realizowane projekty,
  • Wdrażać narzędzia, standardy oraz plany komunikacji,
  • Projektować i usprawniać procesy,
  • Współpracować i realizować umowy z agencjami, sponsorami i darczyńcami,
  • Analizować projekt oraz rynek, monitorować konkurencję,
  • Utrzymywać i aktualizować dokumentację projektu.


Jakich umiejętności szukamy:

  • Otwartości na ludzi i wyzwania,
  • Zdolności przywódczych,
  • Nastawienia na realizację celu,
  • Odpowiedzialności i samodzielności,
  • Kreatywności, rzetelności i skrupulatności
  • Odporności na stres i umiejętności szybkiego podejmowania decyzji.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane marketing, ekonomia lub zarządzanie),
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami, eventami, wydarzeniami,
  • Doświadczenie i kompetencje z zakresu marketingu,
  • Umiejętność analizowania i wyciągania wniosków,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Znajomość metod i narzędzi zarządzania projektami,
  • Wysoka kultura osobista.


Czeka na Ciebie ciekawa praca z misją w stabilnej organizacji pożytku publicznego z ugruntowaną pozycją na rynku, a ponadto:

  • Stała, pełnowymiarowa praca – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub dopuszczalna inna forma zatrudnienia/ współpracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji pozarządowej,
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia i indywidualne doradztwo doświadczonego konsultanta ds. fundraisingu,
  • Praca w zespole profesjonalistów – pasjonatów,
  • Ruchomy czas pracy.

Aplikuj

Prosimy o przesłanie zgłoszenia zawierającego CV oraz list motywacyjny poprzez formularz zgłoszeniowy dopisując nazwę stanowiska: „Project Manager”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń – 500 205 115 lub napisz nkryston@anioly24.pl